Budowanie silnych relacji w firmie poprzez spotkania jeden na jeden
W dzisiejszym świecie pracy relacje międzyludzkie są niezmiernie istotne dla sukcesu każdej organizacji. Prowadzenie regularnych spotkań jeden na jeden stało się nie tylko praktyką zalecaną, ale wręcz niezbędną dla każdej organizacji, która dąży do osiągnięcia doskonałości. Dlatego warto inwestować czas i wysiłek w budowanie silnych relacji pracowniczych poprzez spersonalizowane spotkania jeden na jeden – to klucz do sukcesu zarówno dla pracowników, jak i dla firmy.
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego spotkania jeden na jeden pomiędzy menadżerem a pracownikiem są niezwykle ważne?
- Jakie pytania zadać pracownikowi w trakcie takiej rozmowy?
- Jakich zachować i podejść powinni unikać menadżerowie podczas spotkań indywidualnych?
Przeczytaj też:
Obejrzyj też:
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.